Annons:
Etikettbildmaterial
Läst 769 ggr
Urhasten
2015-08-24 21:20

Vilken ras har ni?

Vad har ni för ras och hur skulle ni beskriva er hästvän till sättet? Jag är jättenyfiken på er och vad ni hittar på tillsammans som ekipage! Visa gärna upp bilder också! 😃

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Annons:
Cahira
2015-11-05 04:11
#1

Lizzie, standard åsna. Mysig tjej som är otroligt matmotiverad och matglad, lite för många kilon som vi försöker få bukt med. Skaffad som skyddsdjur mot coyotes då jag bor i USA. Korna skyddar sig själva så hon skyddar katterna istället vilket behövs. Envis som åsnor sägs vara men extremt lättsam för att vara åsna! Oftast väldigt tyst av sig och på botten av ranken utan att vara "mobbad". Avgudar sina hästvänner. :) Påbörjad klickerträning för självsäkrare åsna vid hovhantering.

Piper, american paint horse från quarterlinjer. Jättesnäll men måste blivit whippad rätt illa av ett spö då hon ränner iväg för glatta livet om jag håller i en vallpinne (som används som armförlängning vid kovallning eller markkontroll om marken är mycket våt och geggig). Hon är den jag "känner" minst då hon och jag inte riktigt klickar och hon visar inte mycket av sin personlighet för mig. Har en blå fläck i ena ögat som jag älskar, den som ser ut som ett blänk på bilden. :) Har vunnit priser i engelsk och western dressyr innan hon bodde hos oss. Mikes häst. 

Enya, haflinger. Också jättesnäll, som en gul labrador ungefär. Säger gul pga färgen. :) Två år gammal och allt vad det innebär att ha unghäst. Orädd, självsäker, nyfiken, lekfull, busig, och otroligt smart. Men i överlag otroligt lätt att ha och göra med så länge hon är med sin "familj". Hon kommer springande när hon hör min röst. ❤️ Också påbörjad klickerträning och är väldigt "munnig" som ni ser här. :) 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Urhasten
2015-11-09 19:01
#2

#1 Du har underbara hovvänner 😍

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

.:Aramis:.
2015-11-13 21:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#3

Jag har 2 shettisar, Tombo Goliat och Tombo Aramis och en förmodad nordsvensk vid namn Goliath 😃🙂

Real friends are hard to find, harder to leave and impossible to forget.

Upp till toppen
Annons: